I'm back!

Äntligen så har vi köpt en ny dator! Den vi hade förut levde sitt egna liv när man skrev på den, dvs att den klippte, klistrade och raderade lite som den ville medans man skrev.. så det var inte det roligaste att försöka blogga på när man fick börja om på inläggen hela tiden.
Sämst på att kommentera på andra bloggar har jag också varit, dumma bloglovin app som man har på mobilen.. det är ju så enkelt att läsa på den men så lätt att inte komma sig för att kommentera, men jag ska bli bättre nu.
 
Sommaren verkar ha kommit till sitt slut och det börjar bli svalnare här i Omaha, eller svalare och svalare det ligger ju fortfarande runt 20grader varmt. Men jag är redo för hösten nu och allt mysigt som den har med sig!
 
Kommer nog uppdatera lite här de kommande dagarna med inlägg från sommaren, så ni får en liten inblick i vad vi har haft för oss!
 
Jag är vråltaggad (se bilden) att börja att skriva igen så jag hoppas det håller i sig :)
 
Just det jag har ju cuttat av mig håret lite också, och nya glajjor med! ps. I love photobooth..
 
Hur har eran sommar varit, vad har ni haft för er?
 
Massa kärlek till er <3
 
 
 


Kommentarer
Alina

ÄNTLIGEN!!!! :)

2013-09-16 @ 18:19:05
URL: http://gretalina.blogg.se
sis

Äntligen!!!! Saknar dig!

2013-09-17 @ 08:08:23
debbie

Åh, äntligen! Snygg du e på kortet :p

2013-09-17 @ 17:27:40
kakan

Härligt :), saknar dej. Love U.

2013-09-19 @ 18:08:05
Anna

Kul att du är tillbaka vännen! Ser fram emot nya inlägg. :)

2013-09-26 @ 17:32:52
URL: http://yvanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0