Gulligull.

Ända sedan vi fick reda på att vi väntar barn har vi suttit timtals på olika hemsidor och kollat på barnkläder, jag tror vi väntade nästan halva graviditeten innan vi började handla saker. Men det är inte många plagg som vi handlat själv då vi fick massor på de två baby showers som fina människor anordnat för oss. Dock verkar det ju som de flesta tycker det är skoj att köpa i minsta storleken... så jag tror att vi inte behöver tvätta de första två veckorna :P Och jag hoppas verkligen inte att det är en stor bebis som vi kommer att få!
 
Nästa gång det blir en Sverige-resa ska det lätt inhandlas några klädesplagg till den lilla från kappahl, både jag och David har kärat ner oss i deras Newbie-collection. Alla plagg är så sjukt fina och sedan skadar det ju inte att de är gjorda från ekologisk bomull.
 
 Hur söta är inte de här?
Mitt hjärta smälter...  <3


Kommentarer
debbie

Den översta har jag köpt till lill hjärtat ♡ puss

2014-05-24 @ 00:18:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0