Vart tog året vägen?!

Alltså galet vad veckorna bara flyger förbi! Och det är redan oktober, helt sick! Tänka att det är så få månader kvar på det här året, snart är ju julen här... Men innan dess så ska det ju hinnas med en hel del. Min kära mor kommer på besök i mitten av november och stannar i två veckor! JAG LÄNGTAR SÅ! Massa mamma mys ska det bli :)
 
Aja, förra onsdagen var vi ju till den där pumpkin-patch och det fanns verkligen massa att göra där. Kändes som det var det ultimata stället att ta med barn till, så jag saknade mina älskade syskonbarn lite extra mycket den kvällen då det kändes som de skulle ha varit där med mig. När vi kom dit så var jag så galet hungrig så vi gick till en av deras resturanger på området och jag fick i mig lite chili, jag och David är inte den bästa kombinationen när vi är hungriga.. jag blir känslig och han blir grinig! Haha, så vi har lärt oss när det är dags att hålla tyst och hitta mat!
Med mat i magen så letade vi upp Davids jobbkompisar som hade "hyrt" en grill-plats, så vi satt där och chillade och sedan käkade smores. För er som inte vet vad smores är så är det grillade marshmallows som man lägger i mellan två grahamskex med choklad och äter som en liten burgare eller vad man ska säga :) Kan fixa bild en annan gång. 
Kvällens höjdpunkt var nog att åka på ett hölass efter en traktor runt hela pumpaodlingen där man i slutet fick plocka en pumpa som man fick köpa vid utgången. Tyckte det var riktigt mysigt eftersom vi åkte när det var solnedgång :)
Min middag, chili i en bread-bowl.
 
Burn baby, burn
 
Vi två <3
 
Pu-pu-pu-pumpor!
 
;)
 
Hoppas allt är bra med er!
Kärlek i mängder <3
 


Kommentarer
kakan

Vilken trevlig dag ni verkar ha haft och det fyllda brödet såg gott ut, var det det? Längtar också tills vi ses. Love U.

2013-10-18 @ 10:07:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0