Ikväll kommer hon!!

Idag är dagen som jag längtat efter sedan jag visste att den skulle ske... det är nämligen så att min käre mor ska komma hit! Egentligen skulle hon landa här i Omaha 16.40 men efter en fågel hade flygit in i planet på arlanda blev de försenade med fem timmar.... Typiskt! Så nu landar hon här 23.15 ikväll (06.15 imorn svensk tid), huvva så trött hon kommer att vara lilla mamma då hon kommer att ha varit på resande fot över 24h. MEN DÅ SKA VI IALLAFALL KRAMAS :D
Jag och bästa mamma när hon hälsade på mig i London <3
 En mer "normal" bild :P, visst är vi lika varandra ;)


Kommentarer
Debbie

Åh va ni kommer få det mysigt! Älskar dom där bilderna på er! Fast ja vet inte om de e den sista bilden som är normal, tycker den övre e mera normal :p älskar dig puss

2013-11-21 @ 11:18:49
Kim

Vad roligt med besök! :)

2013-11-22 @ 03:49:03
URL: http://lifeandloveinla.wordpress.com
zarah

Du är väldigt dålig på att uppdatera tycker jag! ;)

2013-12-15 @ 13:35:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0