Rå-pepp!

I julklapp av David fick jag lite nya träningskläder så nu är jag riktigt laddad för ett aktivt år. Plus att jag fick de här hörlurarna så nu kan jag äntligen springa med musik igen! (Tycker det är så sjukt störande när de "vanliga" hörlurarna flyger ur öronen hela tiden). 
 
Man kanske inte direkt är hetast när man har de här på sig, men nu slipper jag tappa motivationen för jag har något som stör mig medans jag tränar :)
 
oh-la-laaa, längtar tills imorn då jag får inviga dem när det är dags för en springtur!
 
<3


Kommentarer
Henrietta

Jag ska ocksa forsoka trana mer (far se hur det gar dock). Hoppas nya horlurarna ar bra, haller med om att det ar ratt irriterande nar dom hoppar ut hela tiden!

2013-01-05 @ 02:28:07
URL: http://henriettav.blogspot.com
Anna

Vilka smarta! Sånna kanske jag också borde testa, tycker det är jobbigt att springa med pannband för att hålla pluggarna på plats. :P

2013-01-07 @ 01:42:40
URL: http://yvanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0