One year older, one year wiser?

Tack så mycket för gratulationerna! Jag blir så glad :) 
 
Min födelsedag firades inte så speciellt, vaknade runt 4.30 och skickade iväg David (han blir borta till den 20:e). Efter det gick jag tillbaka och la mig och sov några timmar till, sedan när jag vaknade för andra gången skypade/pratade jag med alla i familjen hemma i Sverige. På eftermiddagen for jag iväg till gymmet för en löptur och på hemvägen stannade jag och hyrde film. 
 
Fick blommor med bud av min käresta som i kortet skrev att han ska fira mig ordentligt när han kommer hem <3
Plus att ett efterlängtat julpaket från Sverige kom, det tog bara sisådär 5 veckor för det att komma hit. Men min mamma är bara för BÄST! Hon vet verkligen vad jag gillar :)


Kommentarer
Karina T

Vad tråkigt att han åkte på din födelsedag:( Men roligt att bli överraskad med blommor och försenade julklappar :D

2013-01-16 @ 18:32:38
URL: http://karinat.wordpress.com/
Henrietta

Grattis i efterskott!!

2013-01-17 @ 07:03:05
URL: http://henriettav.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0