Så det kan gå!

Aja, mitt föregående inlägg hade faktiskt text till men eftersom jag bloggade från mobilen måste något knas ha skett och det blev bara en bild.
 
Men det stod väl inget som var så viktigt egentligen, mer att konserten i fredags var iallafall jättebra. Missy var helt underbar! Plus att det var fantastiskt att ha David hemma och ledig i fyra hela dagar, fast nu är det bara ett minne blott när jag är gräsänka igen för en vecka. Han är borta mycket nu när han håller på att tränas in i sitt nya jobb men det ska bli lugnare i mitten av november när han är färdig-tränad. Jag LÄNGTAR! :P
 
Idag blir det nog till att ha en lugn dag efter att jag har tränat, ska nog börja läsa bok nr:4 av Harry Potter böckerna. Har bestämt mig för att läsa ut alla innan det är ett nytt år, så det ska jag nog kunna klara om jag inte helt kommer av mig :P
 
Vad händer för er en onsdag som denna?
 
hejsålänge, Kärlek till er <3


Kommentarer
Sis

Hoppas du får ett bra veckoslut, vi hörs väl en stund i helgen. Det är jobb och dagis nu torsdag fredag, sen är det helg. Massa kramar!

2012-09-20 @ 10:27:08
Julia

Det är snart november :) Mer snart än man tror...
Jag har nyss vaknat.. Men det är tillåtet när man har jobbat natt tycker jag ;)

2012-09-20 @ 14:46:14
Debbie

e böckerna bättre än filmerna? puss

2012-09-20 @ 23:00:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0