KNAS!

Här trodde jag att jag skrev ett inlägg igår och att det publicerades.. men icke! Något knasigt måste ha skett och inlägget är puts väck, oh well.
 
Jag hade väl inte direkt skrivit något viktigt mer än att jag är gräsänka tills på lördag och att VI FLYTTAR DEN 24:e!!! I torsdags innan David for var vi iväg och tittade på två hus som de kunde erbjuda oss för tillfället, vi visste redan innan vilket vi skulle välja för det var den modellen vi önskat att få. Så den 21:a får vi nycklarna och den 24:e går flyttlasset! Jag är så taggad.. helst efter att våra grannar över oss hade fest igår/inatt. Så jag vet iallafall vad jag ska göra den här veckan när jag är själv, nämnligen packa!
 
Idag ska jag snart träna och sedan göra mig i ordning för att uträtta lite ärenden, måste köpa tejp så jag kan tejpa ihop lådor ;)
 
Vad har ni för er den här helgen?
 
Massa kärlek till er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0