Happy thanksgiving!

Här i USA är det ju tacksägelsedagen idag mm vi ha då inte firat den så traditionsenligt.. Vi har flyttat lite smått och sedan har vi inte ätit någon kalkon-middag utan vi lagade svamp-risotto(mums!) med en mustig köttbit, det var otroligt gott. Eftersom vi flyttar den här veckan så tänkte vi att vi skjuter lite på maten och lagar lite normal thanksgiving mat när vi väl kommit på plats i huset.

Och så här just idag så ska man ju nämna vad man är tacksam för här i livet: jag är tacksam över att ha en fantastisk man som älskar mig för den jag är och som jag älskar mer och mer för varje dag som går, att jag har en sån underbar familj och vänner både här och hemma i Sverige! Jag känner mig så överväldigad ibland över all kärlek jag får från alla håll, men åh så mycket ni betyder! Framför allt är jag tacksam för livet. Jag skulle nog kunna hålla på i en evighet och säga saker jag är tacksam för men jag tror det får räcka sådär, vad är du tacksam för?

Aja, det här blev ett halvflummigt mobil-inlägg men jag tänkte mest komma in och säga hej eftersom det inte blir så aktivt här i och med flytten. Ska försöka uppdatera bättre när vi väl är på plats och fått internet där.

Tills nästa gång, ha det fint!
Kärlek till er <3



Kommentarer
Debbie

Jag e tacksam för dig gumman! E såå stolt över att vara din syster! Älskar dig puss puss

2012-11-24 @ 22:02:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0