Första inlägget från huset.

Hej på er allesammans!
 
Igår fick vi äntligen internet till huset så nu ska jag äntligen vara social igen! Helt galet att man är så beroende av att surfa runt och framför allt för min del kunna vara online på Skype. Men nu så :)
 
Har just slängt in en laddning med smutstvätt i våran nya tvättmaskin, något så sjukt vuxna vi kände oss när vi var och köpte den och en torktumlare. De är så fina så jag och David går in i tvättrummet ibland bara för att kika på dem! Haha..
 
Och som svar på kommentarer så: Ja, vi har flyttat till ett hus. Base housing - så det ligger bara 5 minuter från basen så David har närmare hem. Så vi bor fortfarande i Nebraska, men i statsdelen Bellevue som vi bodde i innan vi flyttade downtown Omaha förra året.
 
Det känns faktiskt riktigt bra, nog för att det känns stort eftersom det är vad de kallar här 3+ bedrooms. Jag skulle nog säga att det var 4 sovrum även om det fjärde är ganska litet. Så just nu har vi bara möbler för två av sovrummen (vårat sovrum och kontor) så inom den närmsta framtid ska vi fixa till ett gästrum och sedan får det sista agera träningsrum så länge.
 
Jag lovar att det ska komma lite bilder eller kanske en video som visar hur vi har det, men det får bli lite senare när vi kommit mer i ordning :)
 
aja, tänkte bara kika in och säga hej!
Hoppas att allt är bra med er,
Kärlek till er <3


Kommentarer
Mikaela i San Francisco

Grattis till nytt hus!! Spännande.

Jag har startat en USA-länksida där jag försöker samla skandinaviska bloggar i USA (http://scandinavians.wix.com/inusa). Ta en titt om du har lust och hör av dig om du vill vara med! :)

2012-11-28 @ 02:32:40
URL: http://www.songah.se
Debbie

Skönt att flytten gick bra, väntar spänt på rundturen :) älskar dig puss. Bilal hälsar!

2012-11-28 @ 22:52:33
Kim

Mysigt med hus! :)

2012-11-30 @ 06:01:44
URL: http://lifeandloveinla.wordpress.com
Karina

Vad roligt med huset, låter ju jättestort och fint! Ska bli kul att se bilder :D

2012-11-30 @ 15:13:28
URL: http://karinat.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0