Happy One Year Anniversary to Us.

Idag är det ett år sedan jag och David sa: -Ja!, till varandra. Det är lite knepigt att inte få spendera den här dagen tillsammans med honom men vi får se till att fira ordentligt när vi väl är tillsammans.
Jag slutar aldrig att förvånas över hur man kan älska en människa så här mycket och att kärleken blir starkare och starkare för varje dag som går.
Även fast det är bara ett år som har gått så känns det nästan som det har varit längre, det har varit så sjukt mycket som har hänt under året. Jag hoppas verkligen att det kommer att lugna ner sig lite nu framöver så vi verkligen bara får njuta av varandra.
Många år gick jag runt och trodde att kärlek var ingenting för mig, hur skulle någon kunna älska mig?! och att sedan träffa sin "dröm-man" när man är 21 var nog inte vad jag trodde skulle hända. Ironiskt nog så tänkte jag när jag åkte till England att jag skulle ha ett år att verkligen hitta mig själv, men jag hittade inte bara mig själv utan även mitt livs kärlek. Jag är så sjukt tacksam över David, över den personen han är och att han älskar mig trots alla mina små egenheter. 





Happy Anniversary Honey, I love you SO much!



Kommentarer
Alina

Ni är fantastiska båda två så självklart hittade ni varandra! Tänk ändå, vi gick på party för att hitta kött och gick därifrån med en framtida man till dig. Livet alltså, det är fantastiskt spännande!



Stort grattis på eran dag! Och okej, ni får inte fira tillsammans denna gång, men ni ska iallafall fira minst 148 giftermålsårsdagar till tillsammans! MINST! Det tror jag på! <3

2012-05-14 @ 16:24:45
URL: http://gretalina.blogg.se/
Madeleine

Stort grattis till er!! :)

2012-05-14 @ 21:37:31
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com
Sis

Grattis till er, underbara ni. Ni kommer att få många många fler underbara bröllopsdagar tillsammans. och nu är det inte så långt kvar innan ni kan fira den första. Dagarna går så fort. Älskar er. Många kramar!

2012-05-14 @ 22:45:25
Anna

Grattis gumman! Kram <3

2012-05-16 @ 18:54:52
URL: http://yvanna.blogg.se/
Anna

Grattis till er :):)

2012-05-20 @ 11:17:27
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0