Godmorgon på er.

Nyvaken tjej

Godmorgon!
Här ligger jag och dricker te, min käre man kom in med en kopp och datorn innan han åkte till jobbet. Han vet hur jag vill ha det.. jag är en sån person som behöver ligga och dra mig en stund på morgonen för att dagen ska bli fulländad, eller jag tror det handlar om vilket tillstånd som jag vaknar i. Idag var det "det känns som en buss kört över mig" tillståndet aka mosigtjej men efter lite chill så känns det bättre och jag är snart redo att gå till gymmet för att starta dagen på riktigt.
Igår var det sjukligt varmt här 23 grader varmt, på kvällen hade det gått ner till 21 så det var varmt hela dagen. (oroa dig inte mamma, jag har vinterjackan än det är viktigt att svettas in våren I know.. alla amerikaner drar på sig shorts och t-shirt för minsta lilla plusgrader). Idag ser det ut att vara varmt igen, det är redan 15 grader men det blåser så groteskt så man nästan skull kunna dras med vinden.
aja, jag hoppas det blir en bra dag idag och att ni får det lika så!
kärlek till er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0