morsning.

It's friday!!! YEAY! Äntligen, den här veckan har varit den segaste på länge! Igår lagade jag Butternut squash soppa, jag och min kära vän Cissi lagade det när jag var och hälsade på henne förra året och jag kom ihåg att jag tyckte det var gott. Receptet jag lagade nu vart jättegott men det innehöll grädde så både jag och David vart mätta jättefort, soppan var verkligen mäktig. Kommer nog inte laga soppan igen eftersom jag nuförtiden inte tycker om mat som gör att du känner dig proppmätt, överfull eller tung. Men jag antar att soppan skulle passa i en LCHF-diet, eller som förrätt när man inte behöver äta så mycket. Så om någon är intresserad av receptet, Let me know!
Nu är det dags att starta dagen för mig, hoppas ni får en trevligt fredag med massa mys!
Kärlek till er <3


Kommentarer
Alina

Snygga glajjor!

Du såg att du fått mail av mig va, fastän jag och David chattade på ditt konto. :)

Ha en toppdag! Puss!

2012-03-10 @ 10:11:59
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0