Hello people!

I'm back!
 
Efter att haft min svärmor och niece här en vecka fylld av shopping, museum besök och god mat så har det äntligen kommit till en vecka där rutiner börjar komma tillbaka... finally! Satte igång med träningen igen på rikitig i måndags, visserligen har jag hållit igång lite de senaste 3 månaderna men inte alls som jag brukar så det ska bli skönt att komma i form igen. 
 
Eftersom min egengjorda bloggdesign blev lite knasig i och med att blogg.se gjorde någon uppdatering fick jag ta och byta till ett av deras gratis teman tills vidare. Jag är ju inte nå vidare på det där med bloggdesign, någon som vill hjälpa?
 
I morse var det inte kul att vakna till nyheterna om vad som hänt i Denver, någon sjuk människa har gått lös med skjutvapen inne på premiären av den nya Batman filmen. Så galet hemskt! Ingen som vi känner eller är släkt med var där vad vi vet, tack och lov! Men mina böner och tankar går till alla drabbade med familjer idag. 
 
Ska verkligen försöka att få tillbaka inspirationen att börja blogga igen, är det någon ni vill läsa mera om eller ha mer om, let me know!
 
aja, ha det så bra tills nästa gång!
 
kärlek till er <3


Kommentarer
Maria

Jag vill hjälpa med designen!! Jag har skittråkigt om dagarna och skulle verkligen behöva nåt meningsfullt att göra!

2012-07-20 @ 17:20:27
URL: http://hiddenpart.blogg.se
kakan

Härligt att se att du e på gång igen. Läste i tidningen i morse om det som hände i Denver, hemskt!!, tråkigt för alla d drabbade men skönt ändå att ingen av "d våra" var där. Hälsa. Love U.

2012-07-21 @ 09:13:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0