Utmaning!

Nu tänkte jag göra en utmaning som jag fått från Nadja!
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sedan var jag 13 år, jag gick i 8:an på Matfors skola och fritiden gick till att spela basket.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Det var första månaden tillbaka i Sverige efter London, jag bodde hos mamma och var just till att börja med körkortet.
3) FEM SNACKS DU GILLAR:
- Godis
- Chips
- Popcorn
- Nötter
- Riskakor

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Jösses, det är många det. Massa Beyoncé, Gavin DeGraw, Alicia Keys låtar plus massa andra :P
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:
- Hjälpa människor som behöver pengarna bättre än mig
- Resa
- Köpa en lägenhet i London
- Hjälpa nära att betala av lån
- Åka till Sverige flera gånger varje år!
6) FEM DÅLIGA VANOR
- Älskar att småäta
- Rapar hela tiden
- Blir aldrig riktigt nöjd med saker och ting
- Jag säger "jag vet inte" eller "det spelar ingenroll" lite för ofta, har väldigt svårt för val.
- När jag saknar någon blir jag sämst på att hålla kontakten.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
- Vara med David <3
- Träna
- Baka
- Shoppa
- Resa
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA
- Tröjor med någon text eller budskap som jag inte skulle kunna stå för.
- Ishockey-spelar tröjor
- En banan-dräkt
- Utsvängda byxor
- Något som när jag väl provar det på inte känns helt hundra
9) FEM FAVORITLEKSAKER
- iPhone
- Dator
- Träningsmaskiner
- Musikinstrument
- Ugnen
10) PERSONER SOM JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
Den som känner sig manad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0