tidig morgon självmant.

Efter en natt när jag vaknat av att träningsvärk infunnit sig i mina ben och rumpa så vaknar jag lite efter 06 och är jättepigg, trodde att David redan åkt till jobbet (han säger alltid hejdå, men ibland så minns jag inte pga mitt sovande tillstånd). Efter en stund hör jag massa ljud i lägenheten och någon som tassar omkring, blir sjukt rädd och får för mig att någon brutit sig in. In genom sovrumsdörren kommer ju bara David i mörkret, jag undrar vem av oss som blev mest rädd... haha.
Sedan bar det av till gymmet för min del, 30minuters löpning på bandet och sedan så körde jag lite intensiv styrketräning så nu är jag helt mör. Men så skönt när man är klar!
Nu ska jag avnjuta en kopp grönt te och filosofera lite, när man vaknar så tidigt har man ju massa tid innan man ska iväg och jobba. Gillas!
Hoppas ni har en underbar tisdag!
Massa kärlek till er <3


Kommentarer
Erika

Hej, jag har inte följt din blogg jätte länge (men jag älskar den) men skulle inte du kunna skriva ett inlägg om hur du hamnade i USA, vem David är, vad du jobbar med,och bara allmänt om ditt liv i USA? :)

2012-01-31 @ 20:27:33
Alina

Jag saknar dig!

2012-02-01 @ 16:01:50
Anna

Haha tänk att få det på film! ;D

Saknar fina du <3

2012-02-01 @ 20:27:41
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0