Sorry guys.

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit alldeles trött eftersom jag har jobbat lite längre pass den här veckan plus att jag har fått stått i kassan och tagit emot beställningar vilket gör att jag är helt slut när jag kommer hem. Jag är så sjukt skärpt och fokuserad för att höra vad kunderna säger.
Det är något som jag ska komma ihåg att vara bättre på när jag beställer något ute, att vara tydlig och prata lagom högt.
Sedan var David ledig i måndags, idag och är ledig på fredag så då blir det att umgås med honom när jag kommer hem from jobbet. Men det är kul att ha något att göra, att komma ut och träffa andra människor.
hoppas ni har haft en bra start på veckan!
Massa kärlek till er! <3


Kommentarer
kakan

Roligt att du får jobba lite mer och att du har avancerat till kassan :). Saknar er. Love U.

2012-01-05 @ 21:32:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0