hur går det ihop?

Jag är en rutinperson men jag är inte mycket för att planera, sedan jag kom hit till Omaha i maj så har jag fått som rutin att träna på mornarna på veckodagarna. Och den här veckan har jag tränat på eftermiddagarna efter jobbet, fy säger jag bara till att motivera sig själv att gå dit när man är helt seg. Så idag kom jag mig inte iväg, fy Mariah fy! Men,men så kan gå ibland! Tänker börja träna på morgonen igen, for sure. Det är så skönt att ha det avklarat så jag slipper tänka på det när jag kommer hem och bara vill ta det lugnt innan jag börjar med middagen.
Men mitt stora problem är vad man ska äta innan, eftersom jag är en sån här person som älskar frukost och måste äta med en gång när jag vaknar efter som jag oftast är vrålhungrig då men jag vill liksom inte behöva vänta en timme för att träna för att maten skall lägga sig. Jag vill vakna, sen vara i gymmet 5 minuter senare.. men inte med en kurrande mage. Är det någon som har tips på hur jag borde göra?
Torsdag,torsdag... Imorn är det äntligen FREDAG!!!! YEAY! Jag längtar!
massa kärlek till er <3


Kommentarer
Anonym

ät nåt lätt för att stilla den värsta hungern, kanske ett kokt ägg eller lite youghurt. Ja brukar äta nåt sånt en halvtimme innan kanske å de funkar bra å jag är också sån att ja måste äta med en gång när jag vaknar för att jag är hungrig. Men man blir inte inte för mätt å inte för hungrig av det. Sen kan du äta rejält när du kommer hem igen. Man måste ju ha lite energi innan träningen också :-)

2012-01-05 @ 23:10:31
Trillingnöten

Man kanske kan ta en proteindrink, eller en halv banan bara? Jag hinner ju aldrig träna på morgonen :) så jag vet inte...många käkar lite fil och lite musli. Nåt som är lättsmält så inte en smörgås eller nåt stort.



TACK för ditt svar på min fråga angående intervju och läkarundersökning! :)

2012-01-06 @ 06:30:09
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Anna

Antingen köper du proteinpulver och tar en shake innan, det gjorde jag och tyckte det fungerade bra. Annars kan du ju göra egen shake med frukt, mjölk och havre (eller om du kör havremjölk) i vanliga fall skulle det vara banan i, men vi vet ju hur det låter ;-) <3

Kram

2012-01-06 @ 08:57:32
URL: http://yvanna.blogg.se/
Nadja

Jag brukade köra på smoothies (yogurt och bär) när jag tränade och var tvugen att äta frukost.. Då brukade jag inte få håll och så vad jag minns..

2012-01-06 @ 12:56:06
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0