Envisa jag.

Jag är en sån där person som inte gillar att ta massa mediciner för att man känner sig lite hängig eller har huvudvärk, jag tänker tidsnog så kommer det ju faktiskt gå över. Lyckligtvis så är jag inte sjuk så ofta eller har huvudvärk (peppar,peppar) men igår kväll var det som ett svart moln var över mitt huvud, kände mig så sjukt vissen och huvudvärken gjorde det svårt att tänka. Men jag envisades om att inte ta någon värktablett och härdade mig igenom kvällen och gick sedan och la mig, vaknade runt 01 och det var sjukt mycket värre. Sömnig och lite yr gick jag för att leta värktabletter och gick sedan och la mig. Vaknade nu på morgonen helt utan huvudvärk! Fantastiskt! Jag kanske inte ska vara så envis alla gånger... :P


Kommentarer
Sis

Nu vet du att du inte behöver vara så envis nästa gång du har huvudvärk. Hoppas att det dröjer länge till nästa gång. Kramar!

2012-01-19 @ 21:33:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0