Fredagsmys.

Äntligen fredag, ljuvliga fredag. Det var tänkt att vi skulle ha fredagsmys med lite spel och sedan kex och ost ikväll men min man har somnat helt utmattad i soffan och han verkar sova för natten :P Så då hamnar jag här för en stund och sedan fikar jag lite för mig själv, man kan ju fredagsmysa med sig själv lite :)
För ett tag sedan fick jag en förfrågan av Erika, en ny läsare här på bloggen som undrade lite om hur jag hamnade här i USA, vem David var, vad jag jobbar med och lite allmänt om mitt liv här i USA och självklart ska jag berätta det. Förlåt att det har tagit så lång tid! Men här kommer det.
Anledningen att jag hamnade i USA var för att jag träffade David under mitt år som au pair i London 2010, han är i flygvapnet och var stationerad där. Vi träffades i februari på ett Valentine's party på en club som Hillsong church London hostade, vi började dejta helgen efter och vi kände ganska snabbt att vi ville vara med varandra föralltid. Han är verkligen allt jag någonsin kunnat önska på en framtida man! David friade i juni och i slutet av månaden så blev han tvungen att åka tillbaka till USA för hans två år i England var slut. Så då började våran tid med distansförhållande. I september samma år började vi visums processen för mig att komma till USA och i maj 2011 landade jag i Omaha, Nebraska och återförenades med min älskade.
Just nu jobbar jag på Jimmy John's vilket är ett mackställe, typ som subway. Kanske inte mitt drömjobb, ganska kasst betalt, men jag behöver som få komma ut lite bland folk här i staterna och få lite arbetserfarenhet. Men ett plus med jobbet är att det är inom gångavstånd vilket är ganska ovanligt här. Annars njuter jag av livet att vara gift, att få dela mitt liv med min bästa vän och jag är sjukt fascinerad över hur jag faller djupare och djupare för David varje dag. Kärleken jag känner för honom är obeskrivlig!
Jag hoppas att det var svar på din fråga Erika! Annars är det bara att fråga om du undrar något! Det gäller alla andra också för den delen.
Nej, nu ska jag njuta av mitt te och kex.
Massa kärlek till er <3


Kommentarer
kakan

Håller med...David va ju vid din sida så då blev det ju mys i alla fall...O, jag sov gott sen jag pratat me´dej, saknar dej min smula. Love U.

2012-02-11 @ 10:40:23
zarahLinnea

kram på dig min fina vän. saknar dig.

2012-02-13 @ 23:38:19
Erika

Jadå det var svar nog! Det låter underbart, var glad att du har träffat någon sån underbar :)

2012-02-24 @ 23:15:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0