Home alone.

Gräsänka igen som så många gånger denna höst.. David åkte i söndags och kommer tillbaka den 16:e. Men det är bara att bita ihop och se det positiva, det är ju faktiskt redan torsdag och på söndag är det andra advent :)
 
De senaste dagarna har jag underhållit mig nån timme om dagen med denna som jag gjorde klar idag.
Den var tänkt till min nya nephew Christopher (David's brors son), men jag vet inte vad jag tänkte då storleken är för 12 månader. Vi får se helt enkelt vem som får den ;)
 
Jag känner mig nöjd eftersom det var första gången jag följde en amerikansk beskrivning, det var klurigt många gånger men efter att fått börjat om två gånger (eller rättare sagt jag gav upp två gånger) så gick det ju bra.
 
Hoppas att allt är bra med er!
kärlek till er alla <3
 
 
 
 
 


Kommentarer
Karina T

OJ, vad duktig du är!!!!! Vart ju supersnyggt! Äh, han kan väl få den så han har något att använda om några månader, tiden går så fort ju :)

Aa, rätt mycket plugg, men nu är det "bara" 1,5 år kvar så det är bara att bita ihop och hoppas på det bästa:D

2012-12-07 @ 08:57:43
URL: http://karinat.wordpress.com/
Julia

Snygg! Du är så duktig! :)

2012-12-07 @ 09:15:37
Viktoria

Wow! Jag änskar att jag kunde göra sådant, då skulle jag gjort en pläd! :)
Jag är också ensam en vecka nu, riktigt trist! Vi får försäka underhålla oss själv!

2012-12-07 @ 15:55:11
URL: http://www.vingelf.com
kakan

Den blev ju jättefin och passar säkert bra till någon. Längtar efter dej. Love U.

2012-12-07 @ 23:13:13
Prällen

Vad duktig du är. Allt är bra här men den här tiden saknar jag Fridhem jätte mycket. Var rädd om dig. Kram

2012-12-08 @ 16:42:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0