waiting sucks.

Ja, jag hatar att vänta.. eller jag tror att det mest är när man inte vet när något ska ske och man går och väntar på det.
 
Nu handlar det om David, jag vet inte alls när han kommer hem idag. Det är knasigt hur det är, man lagar middag och tror att han kanske kommer i tid tills den är klar. Sedan när man väl ska sätta sig och äta så tror man att man ska höra nyckeln i låset, men icke! Nu har jag iallafall hunnit ätit och diskat undan, nudå? Antar att jag får försöka underhålla mig tills han kommer.. det här är en negativ sak med flygvapnet, eller jag kanske ska säga det nya jobbet är att han aldrig riktigt vet arbetstiderna. Men jag ska inte klaga, vi får ju iallafall se varandra idag och det är ju guldvärt!
 
Föresten gjorde jag en sjukt god sweetpotato shepherd's pie á la Mariah till middag, synd bara att jag improviserade så jag vet bara på ett ungefär hur jag gjorde så jag hoppas jag kommer ihåg till en annan gång.
 
aja, det var allt för nu!
kärlek till er <3
 


Kommentarer
zarah

fina du :)

2012-08-23 @ 09:18:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0