Väldigt fint avslut på förra veckan.

Hade ju sleepover här torsdag-fredag, vilket resulterade i nymålade naglar, ansiktsmask och massa prat in på småtimmarna.
 
Sedan på fredagen så kom Hopes kompis som är frisör över och hon fick gå lös med saxen i mitt hår... eller hon fräschade upp det eftersom jag inte klippt mig sen maj förra året :P Så jag är fortfarande långhårig då hon var jätteduktig och bara klippte av det som var slitet. Sedan följde jag med Hope till hennes syster då hon skulle hjälpa henne med ett av hennes projekt (systern är en grym bröllops-inbjudnings-designer). Efter det så tog vi oss en sväng i affärer innan vi tillslut tog oss en kaffe innan hon skjutsade hem mig. Sjukt roligt dygn! Precis vad jag behövde!
 
Sedan att David kom hem var ju helt fantastiskt, äntligen kan jag sova på natten. Men nu är jag istället så galet trött hela tiden, ungefär som jag har massor av sovtimmar att ta igen. Det löser sig nog när man kommer in i en bra sovrytm igen. Vi gjorde inget speciellt i helgen, bara njöt av att vara tillsammas igen! :)
 
Hoppas att ni haft en alldeles underbar helg!
kärler till er <3


Kommentarer
Nadja

Vad nice att fa haret klippt, jag har fortfarande inte vagat gora det her borta efter alla skreckhistorier om att inte vara asiat och klippa sig pa hawaii..

2012-08-08 @ 21:02:18
URL: http://www.alohanadi.com
Hope Jewell

Jag gjorde den till din blogg! Älskar dig, min vän!

2012-08-15 @ 16:19:59
URL: http://www.hopejewell.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0