städmotivation lika med noll.


haha, ser måttligt sliten ut på bilden.
 
Det är precis som jag känner idag, usch jag vill inte. Men jag borde! Jösses, jag antar att jag kommer dra på det ordentligt innan jag sätter igång. Det är så konstigt hur motivationen är så olika från vecka till vecka. Vissa veckor städar jag grundligt två gånger i veckan, ja jag är en sån som är jag på rätt humör så är jag nere på golvet och tvättar av listerna också. Antar att jag fått det från min käre mormor, ska det göras så ska det vara gjort ordentligt! Så det kan ju vara anledningen till att det känns så jobbigt, jag är laddad för att göra en "fusk" städning men samtidigt vill jag ju damma överallt och putsa varenda liten vrå. Orken, vart tog den vägen. Vem kunde tro att det skulle vara så tröttsamt att inte göra någonting alls?!
 
Aja, någon form av städning ska ske idag samt renbäddning i sängen och en sväng ut för att handla några ingredienser till middagen. 
 
Det dåliga är också att jag ligger en dag före, i mitt huvud så är det fredag! mjäääk! 
 
Nu ska jag återgå till att inte städa, eller nåt.. hoppas ni har en fin dag!
kärlek till er <3
 
 


Kommentarer
Julia

Önskar lite inspiration, ork och lust att städa här också... Men i mitt huvud är det tisdag :P

2012-08-09 @ 18:57:32
Alina

Haha, sötnos!

2012-08-11 @ 21:36:55
URL: http://gretalina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0