Lyckan som varade i 53minuter.

Idag blev jag upphämtad av Hope för lunch och lite häng, det slutade med att vi for till ett av köpcentrena och kikade lite. Där jag hittade börsen i föregående inlägg för 4 dollar! yeay, har letat efter en ny så denna passar ett tag tills jag hittar någon som jag verkligen vill ha :)
 
aja, åter till rubriken... David skulle vara borta från idag tills på onsdag, men så ringer han nu på eftermiddagen och säger att han är på väg hem och det bli från imorn han ska vara borta! Härligt tänker jag att få ha han hemma en extra kväll.. MEN, 53 minuter från att han kom hem så ringer hans telefon och de säger att de ska åka i eftermiddag. Om en timme mer exakt...han fick åka på en gång. Så var det med det! Men,men jag antar att jag ska vara glad att vi fick se varandra en liten stund iallafall.
 
Så nu är jag återigen gräsänka, jippie! Men den här gången ska jag hålla mig sysselsatt och inte bli lika deppig som sist.
 
Hoppas ni haft en fin onsdag.
Kärlek till er <3
 
 


Kommentarer
Madeleine

Hej!!
Wow vilken fin blogg :)

2012-08-20 @ 15:52:22
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com
Anna

Hej sötnos!
Skype-date på fredagkväll? Jag slutar 13.30. Så nån gång efter det iaf men det berör ju inte dig, du måste ju få kliva upp också. ;P Hur passar det för dig?

Kram

2012-08-22 @ 15:21:33
URL: http://yvanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0