finfin helg!

Har haft en väldigt mysig och välbehövd helg med min man, helt underbart!
 
I fredags efter vi ätit hemmagjord pizza så promenerade vi ner till "the old market" och köpte glass, jag åt en fantastiskt god kokosglass med hela kokosbitar i och chokladbitar! yumm.
David fick agera modell med sin chokladglass :)
 
 
I lördags åkte vi och sprang på en löpningsbana på basen plus checkade in gymmet när vi var färdig sprungna. Det vad gigantiskt, en gammal flygplans hangar som de konverterat till ett gym som har det mesta man kan tänka sig. Ska knäppa kort nästa gång vi är där, för om jag får bestämma så ska det bli en vana :)
 
Efter att ha varit hem och duschat åkte vi och åt sushi-buffé på vårat favorit sushi ställe, efter att ha haft en dålig första upplevelse med sushi skulle jag nog aldrig kunna tro att det skulle bli en favorit! fy vad jag gillart :)
Sedan for vi omkring och gjorde lite ärenden innan vi avslutade kvällen med att se Bourne Legacy filmen, vi köpte de tre första filmerna förra helgen så jag skulle förstå handlingen då jag inte sett dem. Helt knasigt, från att inte gilla action till att tycka det är grymt! Filmen var iallafall bra, halvbra slut. 
 
På sushi-buffén har de green tea och red bean glass som efterätt, min favorit är red bean.
 
På söndagsmorgonen åkte vi och testade en ny kyrka, den var mysig. Lagom stor folkmängd och väldigt sociala människor vilket är ett väldigt plus! Vi får se om det här blir en kyrka som vi kommer att gå till i fortsättningen, men innan vi vet ska vi checka några till :)
 
aja, det var iallafall våran helg.. hur var eran, gjort något skoj?
 
kärlek <3


Kommentarer
Julia

Något mer händelserik helg än min ;) Lät spännande med de där glassarna... Min helg kan då förkortas med ett ord - jobb :P

2012-08-14 @ 16:20:34
Anna

Ska ni gifta er? :)

2012-08-14 @ 23:21:44
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
kakan

Va mysigt ni har d, o glass me kokosbitar o choklad d måste ju vara en höjdare. love U.

2012-08-15 @ 07:41:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0