En hel kväll med en halv vattenmelon.

Igår höll jag mig borta från tv:n ända tills jag ätit middag, yeay för mig. Annars blir det oftast så att det är där jag fastnar när jag är själv och behöver underhållas. Just nu har jag fastnat för serien Army Wives så jag sitter på netflix och betar av avsnitt efter avsnitt. Eftersom jag är en sån känslosam person så tror jag inte det går ett avsnitt utan att en tår rinner, och när jag sitter och kollar själv så tillåter jag mig att riktigt fulgråta ibland (om det är riktigt känslosamt). Aja, men sån är jag.. jag är hellre känslosam än okänslosam :P
 
Sedan som kvällsfika mumsade jag i mig en halv relativt stor vattenmelon, vilket slutade med magont. Men gott var det! Så det var lätt värt det :)
 
Idag står väl inte så mycket på schemat, tvätta nån maskin, städa lite och sedan försöka läsa ut boken jag läser. Den är sådär lagomt seg så jag nästan funderat på att sluta läsa dem, men när jag nästa har gett upp så är det något i den som fängslar mig. Så jag antar att jag kommer att läsa ut den ändå! 
 
kärlek till er <3
Jag brukar gå på omslaget innan jag läser baksidan på en bok, det är ju viktigt att handlingen intresserar en men samtidigt måste den ju se inbjudande ut :P


Kommentarer
Viktoria

Hej! Haha, jag går alltid efter omslaget!
Jag har bott i KC i sex veckor bara, men vi har varit tillsammans i två och ett halvt år. Det verkar som om vi är i exakt samma situation. Har du fått ditt green card än?
Synd att vi inte bor lite närmre varandra. Men vi kanske har vägarna förbi varandra nån gång ändå. Hade varit underbart att ha någon att vara uttråkad tillsammans med! Kram!

2012-08-02 @ 17:25:41
URL: http://www.vingelf.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0