Äntligen onsdag!

Har har det nästan varit tomt en hel vecka, sorry about that men jag har som inte varit så motiverad. Har loggat in flera gånger men sedan liksom inte fått ner något i inlägget. Men nu känner jag mig taggad :P
 
Idag går David av sin "alert", äntligen! Nog för att jag inte behövt varit ensam hela veckan då David kommit hem lite då och då, ibland bara för att sova och ibland bara att få se mig. Men så kommer den inte vara sen när han har sin "alert" vecka, då måste han vara på basen när han inte flyger. 
 
Men jag är tacksam att han kunde vara hemma lite då min vecka var lite som en berg och dal-bana humörsmässigt, men nu känns det som jag kommit ur det och känner mig glad igen tack och lov!
 
Igår hade jag även en kompis-dejt med en av Davids nya arbetskamrater Brittany, så otroligt trevlig tjej! Kändes som vi hade massor gemensamt och det var så otroligt lättsamt att prata med henne. Så jag hoppas hon kände likadant om mig så vi kan hänga igen! :)
 
Aja, nu ska jag sitta chilla lite med min kopp te och kolla på KyleXY som jag fastnat för just nu.
 
kärlek till er <3


Kommentarer
Trillingnöten

Åh vad kul att det klickade för dig med kompisen!! Jag tror nog att hon gillade dig minst lika mycket!!

2012-08-22 @ 21:20:11
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
kakan

Va´roligt med en ny bekantskap. O skönt att David ska vara hemma några da´r igen. Kramar i massor. Love U.

2012-08-23 @ 21:12:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0