ja, det var Sandra Bullock.

Idag är en sån här skit dag, sjukt känslig så jag gråter för minsta lilla och vill inte vara hemma själv. Men,men mannen måste jobba så han åkte alldeles nyss. Han jobbar från 12.45-21.30 eller senare, vi får väl se. KUL, inte för mig iallafall jag ska bara tvätta och träna om jag väl kommer mig för. Tror jag skulle bryta ihop om jag prata med någon "hemifrån" idag, vissa dagar är man bara för känslig för att prata. För mycket saknad.

Ska droppa nyheten i helgen för er som är nyfikna om vad vi gjorde igår :P Kul att hålla er på sträckbänken litegrann!
aja, orkar inte mer nu.
hejsålänge
<3


Kommentarer
Linnea i Colorado

Usch, jag har de dagarna emellan åt jag med. Det hjälprt mig att påminna mig själv om att det är BRA att längta hem ibland. Kram på dig

2011-09-30 @ 19:33:09
URL: http://linneaiusa.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0