Duktig man, uttråkad fru.

Här sitter vi i soffan, den ene av oss är duktig och gör skolarbete medan den andra sitter och löser korsord. Önskade lite att det var ombytta roller, känner att viljan att börja plugga igen börjat komma krypandes. Men vi får väl la se, jag har iallafall en kaka i ugnen. En "tant Gerdas negerkaka" ja, den heter faktiskt så! :) vi får se hur den blir då jag experimenterade lite med ingredienserna, hade lite chokladsås kvar sen i helgen som jag stoppa i smeten. Som blev farligt god, varför ska smet vara så gott? :P

Aja, jag kanske uppdaterar med bild när kakan är klar. Det känns som jag kanske kan bli mer aktiv i bloggandet i och med den nya appen, kan liksom skriva precis när någon tanke slår mig vart jag än är. Sweet :)



Kommentarer
Cecilia

Sandra Bullock, visst?

2011-09-29 @ 07:19:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0