4day weekend :)

Tack för fina kommentarer, på något sätt så är det tröstande och peppande att det är fler som är i samma situation som en själv. Som har lämnat "trygga" Sverige och familj och följt sitt hjärta mot ett helt annat land/kultur osv. Jag kan inte tänka mig att inte vara med David, att vakna upp med honom och träffa honom varje dag, det är precis som jag vill ha det  f ö r a l l t i d <3
Med tanke på att det är Laborday på måndag så tror jag de flesta jobb här har ledig idag och på måndag, men David jobbar tyvärr imorn och två timmar idag men då får jag iallafall följa med idag :)
Ska passa på att göra reklam för den här filmen, den går på bio nu här i USA. Den är verkligen bra, eller det är vad jag tycker. Den bjuder på skratt, tårar, starka karaktärer och mycket mer. Se den, det är vad jag tycker :)


Kommentarer
Eleonor i Nashville

"The help" ar en av de basta filmerna jag sett. Jag tror aldrig att jag under en annan film suttit och gratit ena minuten och skrattat den andra.

2011-09-02 @ 17:59:44
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Trillingnöten

Åh, visst är det jobbigt med hemlängtan...jag "fasar" för den dagen vi ska flytta ordentligt. Jag vet att hemlängtan kommer att komma och gå och det är jobbigt...trots att det är roligt att flytta också...

2011-09-02 @ 20:59:31
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0