tema?

Det känns som många bloggare har ett tema eller liksom något som de uppdaterar om som gör bloggen intressant och har en röd tråd. Under åren som jag bloggat har väl bloggen mer gått efter min sinnestämning, men med tanke på att det är en öppen blogg för alla att läsa så är det mycket saker som jag inte riktigt kan få ner i ord här på sidan, för det skulle såra någon eller säkert tas på fel sätt. Det är därför jag ibland blir lite disträ här på bloggen, jag vet som inte alls vad jag ska skriva för huvudet är fullt av massa tankar.

Ska försöka få något slags tema på bloggen, någon som läst min blogg ett tag som tycker det är något speciellt jag ska blogga mer om? Annars lär det bara fortsätta med mina sporadiska "Detta har jag gjort" inlägg som blir lite tråkiga i längden (I know, de blir det för mig också).

oh, well. Det är allt för nu!
Hörs kanske senare.


Kommentarer
ZarahLinnea

Lär mig att baka kakor. ;D

2011-10-14 @ 15:44:22
Therese

Tycker du ska behålla den precis som den är, hur ska jag annars få veta vad du har för dig där borta i fjärran=)

2011-10-15 @ 09:29:23
URL: http://the-ant-bro.blogspot.com/
Madeleine

Kände likadant ett tag...tappade fokus på vad jag skrev om och det blir ganska mycket skrivande om studierna och inte alls mycket om USA och Ken som det var tänkt, men så här är livet i ett långdistansförhållande...

2011-10-16 @ 10:49:30
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Karina T

Jag tycker att det är roligt att läsa om dina dagar så =)

2011-10-23 @ 23:17:54
URL: http://kto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0