Pensionärs Mariah.

Efter en kväll med alldeles för mycket donuts och raffles (precis vad jag behövde) så slänger jag in handduken. Klockan är 21.30. Jag som förut var en nattuggla har blivit sjukt kvälls trött och har blivit van att sova ca.10 timmar per natt de senaste månaderna. Skönt att vara utvilad iallafall, och idag skulle jag nog kunnat hållit mig vaken men det är amerikansk fotboll på tv så jag väljer hellre att lägga mig.;P
Nog för att jag har problem att sova utan David bredvid mig, but oh well!
Hur mycket sover ni varje natt?

God natt på er alla fina, imorn ska jag bjuda på ett recept på kladdkaka utan ägg. Bakade igår, och det blev Sjuktgott!

Kärlek till er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0