Lovely saturdaymorning.

Godmorgon!
Har just blivit bortskämd med att bli serverad frukost av min kära man, french toast och bacon. Inte illa! Han nappade på mitt förslag att göra frukost, jag blev lite paff om jag ska vara ärlig. Han är inte direkt den som är uppvuxen med att hjälpa till i köket så han är inte gärna där för han är nog lite rädd att misslyckas. Men idag lyckades han otroligt bra, jag blev en stolt fru! Visserligen så är inte french toast något direkt avancerat, men när det är någon som inte är så köksvan som lagar det perfekt så blir man lite stolt, och man måste ju börja någonstans eller hur? vem vet om något år så kanske det är han som står och lagar någon 3-rättersmiddag till mig ;) I wish :D
Gårdagskvällen blev mysig, massa film, godmat och kladdkaka till efterrätt (den gamla hederliga varianten den här gången, men jösses så mycket mer socker och smör det är i den vanliga än den utan ägg och ja, vi älskar kladdkaka).
Idag ska vi fara till ett köpcentrum en bit ifrån lägenheten och göra lite ärrenden, och dagens to do är att Le mot okänt folk! Är man uppvuxen i Sverige så är man så van att man inte möter andra människors blick och det är sällan man ler mot någon annan om man inte känner varandra. Men idag ska jag sprida glädje med mitt leende, det är väl inte så svårt ;P
Jag hoppas ni alla kommer ha en fantastisk lördag :)
Massa kärlek till er alla <3


Kommentarer
Maria

Hundpassningen gick bra. Hon sov under bordet största delen av tiden:P Vi var på en skogspromme också. Idag har vi tittat på en 10 månaders valp... Spännande. Jag väntar bara på att E ska bestämma sig för om det är en bra idé eller inte=)

2011-10-23 @ 16:19:55
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Madeleine

Låter som ni hade en trevlig kväll :) Härligt!

2011-10-23 @ 22:11:39
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0