Jag gillar att fynda.

I lördags var vi som sagt iväg en sväng på ett köpcentrum en bit ifrån där vi bor, jag var och valde ut en gratis bh från Aerie och ett par gratis trosor från Victoria Secret. Gratis är gott! Och fint när man får kuponger när man vill spara pengar liksom :)
Igår så var vi iväg till ett affärsområde för att hitta byxor till mig, alla mina är för korta tycker David så han tyckte vi skulle hitta några nya par. Inte hittade jag några byxor, men jag fyndade lite på rean som gap hade. 4 plagg för 41 dollar, den totala summan om jag skulle ha köpt dem på ordinariepris skulle ha varit 210 dollar. HELT GALET! Så nu har jag några nya varmare plagg mer passande för årstiden.
Hela helgen har varit fin för David har inte behövt pluggat så mycket, så vi har bara myst och njutit av varandras sällskap vilket var väldigt behövligt :)
Vad har ni gjort i helgen?
massa kramar till er <3


Kommentarer
Maria

Åh, mysigt! Underkläder är roligt att handla ju! Jadu, jag vet inte vad han drämde:P Tror det var en vändning som blev lite för häftig och så låg jag väl ivägen:P

Kram!

2011-10-24 @ 18:54:17
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
kakan

Det ligger i generna, kul att hitta billigt. Love U.

2011-10-26 @ 08:51:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0