Jag blir så glad...

...För alla fina kommentarer! Tack så mycket, jag mår mycket bättre nu :)
Idag har jag fortsatt vara effektiv, vaknade tränade, sedan städade hela lägenheten och varit ut med sopor och återvinning. Allt detta innan klockan 11! Så nu tänker jag med gott samvete ta helg :)
Igår vaknade jag så fylld av glädje, det kändes nästan som jag skulle pricka av lycka. Sedan att jag pratade med en vän som jag inte pratat med på länge gjorde dagen inte sämre, jag blir så glad av vänner som man inte behöver prata med på ett tag och man vet att det inte kommer vara akward när man väl pratar. I love it! När David kom hem igår hade jag inte börjat med middagen och tur det. Han kom hem med fina nyheter, han har blivit utsedd till "Airman of the quarter" på honor guard (eller nåt i den stilen), plus att hans prov han haft under dagen gått som smort. Så vi firade med Five guys istället. Yumm! Som vissa av er kanske vet så har jag en svaghet för cheeseburgare, skulle kunna äta det jämt!
Har tänkt att bloggen ska ta en liten positivare form, det är så lätt att klaga och vara negativ så för varje negativ sak jag vill skriva så måste jag även skriva något positivt. Sedan har jag tänkt börja utmana mig själv att göra saker som man inte ibland kommer sig för att göra, som att prata med någon som det gått ett tag sedan man pratat med! Det var gårdagens to do! Idag tror jag det ska vara att jag ska skämma bort min man ordentligt när han kommer hem, ska se till att göra go-middag och kanske göra någon efterrätt! Man måste ta vara på stunderna man har tillsammans <3
Ingen dag är den andra lik, det är upp till dig själv att se till att det blir så varje stund blir unik.


Kommentarer
Johanna

Ja, det var den jag tankte pa... den ar ju sa fin! :)



Visst ar det harligt nar man pratar med kompisar man inte hort av pa lange och det kanns som det var igar man pratade och inga akward moments..:)



Det ar sa sant du skriver... haller med dig till fullo! Det blir vad man gor det till! Det galler att ta vara pa dagen och sina nara och kara! :)



Haha, haft en bra dag so far men nu fick du mig pa annu battre humor...:) Thaaaank yooou! Kram!

2011-10-21 @ 21:54:08
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Trillingnöten

AMEN! Jag gillar att göra sånt som man inte brukar...det där lilla extra en vardag. Det är så viktigt! Ha en jättefin helg vännen!

2011-10-22 @ 07:05:59
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0