Intensiv helg.

Hej alla fina som läser detta!

Våran helg har varit sjukt intensiv, klev upp 3.30 på lördagsmorgonen för att dra oss till flygplatsen för att flyga till Denver för att gå på Memorial Service för Davids farfar. Vi blev upphämtade på flygplatsen av mina kära svärföräldrar och sedan åkte vi och åt frukost på ett jättemysigt ställe. Sedan var det hem till dem och byta kläder, mysa lite med Sofia (den mysigaste katten som finns) och fixa lite saker innan det var dags att dra vidare till Golf klubben där det hela skulle hålla till. Davids farfar var inte bara basket coach utan han var även golf coach och hade en väldig passion för sporten när han levde. Hela tillställningen var väldigt bekväm, kanske konstigt ord för att beskriva det hela men när jag tänker att någon har gått bort så kommer det vara en massa ledsna människor, men det här var mera massa människor som samlades för att fira hans liv. Timmar spenderades där, massa nya släktingar som jag inte träffat innan att hälsa på plus att catcha up med de jag redan träffat.

Måste även tillägga att det snöade under dagen också, eller vi fick smak av alla slags väder. Snö, regn, sol! Efter alla hade åkt så städade vi upp och sedan for vi hem och bytte om innan vi for över till Davids bror med familj och var där hela kvällen. Som jag sa till David, om vi hade bara dejtat och jag träffat Davids familj så hade jag nog blivit kär i dem också. Ju mer jag träffar dem och lär känna dem så är jag bara så otroligt glad att jag hittat David och att han kommer med en familj som är helt underbara. <3

Tanken var att vi skulle flyga hem tidigt på söndagsmorgonen, så det skulle vara bli en kort visit men i och med att det var Colombus-day här igår så var David ledig och med lite tur så kunde vi flytta våra biljetter till att flyga hem igår morse istället. Underbart! För då fick vi mera tid med familjen, så det blev en halvdag på IKEA med alla utom min svägerska som tyvärr var tvungen att jobba. Sedan en myskväll med Davids föräldrar och Football (nog för att jag var mer intresserad att mysa med katten än att kolla på matchen).

På flyget dit frågade jag David hur lång tid det skulle ta innan våran "We don't want to leave Denver" känsla infann sig, han svar var att den redan infunnit sig. Jag håller med, bara tanken av att få vara där eller vara på väg dit gör att inte vill fara där ifrån. We love Denver! Nästa gång hoppas jag att vi inte åker dit för någon "special occasion", utan bara kan umgås med familj och ha tid för att utforska.

Hoppas ni alla haft en fin helg! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0