I feel good.

Sitter här efter morgonens träningspass rygg/Biceps/mage och chillar. Idag känns det en såndär dag när det känns som man kan klara allt, vi får se om känslan håller i sig.
Tvättning är det som står på schemat idag, dock inte överdrivet mycket mest Davids arbetskläder och mina träningskläder.

Har tänkt på en sak som äldre människor sa till en när man vad liten, de hela det där med: om du tittar på för mycket tv så kommer du få fyrkantiga ögon. Jag kan lätt säga att efter förra året när jag inte kollade alls på tv, bara någon enstaka gång så har jag verkligen missbrukat tvn detta år och om det var så att man fick fyrkantiga ögon så skulle de lätt infinna sig i mitt ansikte. Men jag kan nu säga att det hela är en bluff! Det ni! (Nog för man vetat det hela tiden, men nu har det bevisats.)

Önskar att jag kunde komma iväg från lägenheten idag och prata av mig lite med någon, menmen var sak har sin tid.

Jag hoppas att ni kommer att ha en fin dag!
<3


Kommentarer
Julia

Annars finns ju Skype också ;) Där kan man också prata av sig :P

2011-10-26 @ 22:18:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0