Elak fru.

Ni vet när man bara busar runt kittlar varandra, jagar varandra med vatten eller vad man nu har hittat på. För det mesta sker det utan olycka, eller så händer det ju ibland att någon gör illa sig. I vanliga fall är det ju den svagare som gör sig illa, men när det kommer till mig och David så är det alltid han som blir offret.

Sist det hände var det att jag "hoppat" på han och kittlat honom, då fick han blåmärken på ena sidans revben och sjukt ont när han andades in i flera dagar. Idag så jagade jag honom av någon konstig anledning, det hela slutar med att jag knockar honom så man hör hur något händer i hans käke. Inte allvarligt dock vad vi kan se nu, men man känner sig ju så dum... Man ville ju liksom bara väl, det skulle ju vara kul liksom, vilken elak fru jag är! :P
Någon som varit med om något liknande?

Vi har iallafall bakat idag tillsammans, peanutbutter chocolatechip cookies! De blev så galet goda. Jag dör! Säg till om någon skulle vilja ha receptet, jag rekommenderar det verkligen :)



Kommentarer
Johanna

Ahh, jag vill ha!! (receptet alltsa..:)



Haha, det dar kanner jag igen... sjalv brukar jag vara den som springer in in nat eller vrickar foten eller nat sant nar vi busar...haha! Inga major skador eller sa dock... hoppas det inte var sa farligt med hans kake!

2011-10-03 @ 01:57:57
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Trillingnöten

Receptet vill jag ha! Jag skadar maken hela tiden :) hahaha...jag är klantig bara!

2011-10-03 @ 07:24:51
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Cecilia

Jag vill ha!!!

2011-10-03 @ 08:31:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0