Vill att det ska vara måndag.

Dagen har bestått av packning av det sista, tur att soffan inte ska packas ner i någon låda så jag har någonstans att sitta och att vi väntar med att packa tvn till efter Grey's ikväll. Nog för att David packat ner sladden till våran kontroll till vårat ps3 och den har laddats ur så man kan inte direkt kolla på netflix's och det verkar som idag är enda dagen som det inte går något marathon med någon bra serie, typiskt! oh well.
Jag har blivit beronde av att spela betapet igen, har fått upp min rankning från runt 500 till över tusen på bara några dagar. haha, lite och göra kan man tycka eller hur var det :P
Nu vill jag bara att det ska bli måndag så flyttlasset har gott och städandet av den här lägenheten har gjorts, men man kan ju inte direkt spolafram även om man skulle vilja. Imorn åker vi in och skriver kontraktet och sedan börjar vi flytta in lite enklare och omtåliga saker, sedan på lördag har vi hyrt en truck och flyttar alla möbler. Tror jag kommer vara måttligt trött efter helgen. Det ska bli alldeles underbart i den nya lägenheten vi har båda lite svårt att tro att det är sant att det är den här helgen som vi flyttar, känns som vi väntat så länge och flytten kändes så långt borta liksom. Men äntligen!
Hoppas ni har haft en bra torsdag! :D <3


Kommentarer
Linnèa i Colorado

oh, spännande! Du måste dela med dig av lite foton på nya lägenheten när ni är installerade.



Är det sant?! Skulle du vilja göra en mössa!? Jag har letat överallt över en ljusbrun stickad mössa och jag hittar det ingenstans. Jag betalar självklart dig precis så mycket som du vill ha.

2011-11-11 @ 00:09:38
URL: http://linneaiusa.com
Johanna

Ahh, jag vill ocksa flytta!!! Vi hittade en 1bedroom som vi ringt pa... hoppas den fortfarande ar avaliable sa vi kan fa komma och titta pa den! :)Langtar saaa tills vi kan flytta, men sjalva flyttstadningen och packningen hade jag garna hoppas over...haha! Lycka till nu med flytten! Hoppas pa att fa se lite bilder sen nar ni kommit till ratta igen..:)

2011-11-11 @ 01:14:18
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Sis

Vad härligt det låter att flyttlasset snart går och att ni ser så mycket fram emot att flytta. Hoppas allt går bra i helgen. Hälsa gubben. Tänker på er.

2011-11-11 @ 10:43:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0