Undra hur länge jag får vänta.

David åkte iväg till jobbet runt 12, idag fick han sin första sovmorgon på tre veckor och när vi pratar sov morgon så sov han till klockan 8 då han i vanliga fall kliver upp innan 05 på morgonen. Hur länge han jobbar idag vet han inte, antingen kunde det vara en kort stund eller så blir det ett 12h-skift så han kommer hem runt midnatt... hoppas inte på det senare. Jag har iallafall gjort mig i ordning om han kommer hem :) hoppas ni har en fin söndag.
ja, pappa. jag har borstat tänderna.


Kommentarer
Pappsen

Förlåt att jag inte hörde av mig. Hoppas allt gick bra med flytten. Här en del längtar / väntar på snö. En så länge plus grader. Ta hand om er.

Kram

2011-11-20 @ 23:13:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0