Queen of the darkness.

Det åskar här, så jag har släkt alla lampor och sitter här i mörkret. Måste tillägga att det åskade till en gång och sedan började det spöregna, jag blir så rädd för så lite :P
Alldeles nyss var två här och tittade på lägenheten, två som jobba på kontoret. De skulle kolla vad de ska förnya för de nya hyresgästerna efter oss. Det lät som de skulle få en ny diskmaskin, tur för dem.. De slipper få känslan att vara på havet varje gång man slår igång den. Det komiska var att jag var rädd att de skulle komma när jag var i duschen, för de knackar ju på och om ingen är hemma går de in ändå för de hade ju varnat i förväg.. de kom precis när jag tagit på mig kläderna... puh! Skönt, jag hade inte någon lust att stå och smörja in mig när de knackade på :P
Idag händer nog inte värst mycket, ska nog bara chilla. Vädret är grått och regnigt, känner för att pimpla te och se på någon mysig film så det får nog bli något sånt :)
Hoppas ni har en fin dag!


Kommentarer
kakan

Går åskan som i augusti när jag var där kan jag förstå att du sitter o känner dej lite rädd, hu...

Tänker på dej. LOve U.

2011-11-03 @ 07:14:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0