No more suburb.

Tack och lov att det är måndag och vi överlevde helgen kanske inte helt smärtfritt men iallafall. Vi sov på golvet utan något slags liggunderlag mellan fredag och lördag då våran pump till luftmadrassen slutat funkat så det var en lång natt. haha.

och Tack och lov så fick vi hjälp på lördagen av en bekant till oss som också heter David som är sådär övertrevligt, inte på ett jobbigt sätt och han och min David blir som två småpojkar när de pratar med varandra så det är så kul att lyssna på :P Med tanke på att vi inte har så hysteriskt mycket saker så räckte det med tre pers och vi var inte helt slutkörda efter så det var skönt, vi hade fått in allt i nya lägenheten vid halv ett och sedan avnjöts en underbar pizza innan vi tackade David för hjälpen och började packa upp saker. På kvällen hyrde vi filmer och tittade på dem lite halvsovande.

Igår åkte vi iväg ut på landet på en thanksgiving fest och jag fick testa på maten för den högtiden för första gången, riktiga thanksgiving är ju om två veckor så nu vet jag ju vad jag bör fixa till middag :P jag var kanske inte jätte imponerad av smaken av maten, men jag gillade efterrättsbordet och kalkonen :) När vi var klar där så åkte vi och städade våran gamla lägenhet, usch för att göra en slutstädning innan flytt det ska ju liksom vara så rent.
Menmen, over all så har allt gått bra och vi har faktiskt kommit riktigt bra iordning i lägenheten bara 3 kartonger kvar att packa upp och sedan lite saker som vi måste införskaffa men jag kan redan säga att det känns så bra. Jag var så låst därute i Bellevue men nu kan jag promenera vart jag vill (nästan) och ta bussen om jag så skulle vilja. ÅH! :)
Vad har ni gjort i helgen? kärlek <3


Kommentarer
Julia

Härligt! Ni kan få komma och packa upp mina flyttlådor som är kvar när ni är färdiga med era ;)

2011-11-14 @ 17:43:53
Nadja

Härligt! Vad skönt att ni bor närmare allt, vi har ett par vänner som bor rätt off här och det verkar så fruktansvärt jobbigt. Jag bor rätt nära allt jag med men kan ändå känna att det är rätt drygt..

2011-11-15 @ 07:17:49
URL: http://www.alohanadi.com
Sis

Vad härligt att det har gått så bra, nu väntar vi på bilder. Hoppas att vi kan få till så vi kan komma och hälsa på något. A pratar om att hon ska åka till er när hon blir stor, själv! :) Ha det så bra och hälsa med dig. Massor av kramar/ mig/oss

2011-11-15 @ 10:48:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0