konsten av att underhålla sig själv.

Jag har verkligen lärt mig att underhålla mig själv de senaste månaderna, och även om jag inte trodde det från början så går dagarna förbi med storm fart bara man har någon slags rutiner.
Idag har vi fått vårat internet installerat och tv, YEY! plus att de har varit här och satt in en ny lampa i kylskåpet.
Älskar verkligen att bo så man kan gå lite vart man vill, och det är sjukt mysigt att gå omkring i Old market området här i Omaha. Jag känner mig fri på något vis, jag är inte beroende av David på samma sätt. Igår när jag var ute på min första promenad häromkring så kände jag mig nästan lite rädd men det gick bra. Rädslan byttes till att jag gick med ett fånigt leende på läpparna istället, det var första gången jag var riktigt själv på något ställe med människor omkring sen jag kom hit. Jag var ju på promenader i Bellevue också men det var sällan man mötte på något folk. Det ska bli underbart att få tillbaka min självständighet, visst kommer jag fortfarande vara beronde av David han är ju nästan som luft för mig. Jag behöver honom för att fungera som jag ska <3
Nu håller jag på att baka bröd och göra ost&broccoli soppa, det blir till att äta själv idag och resten av veckan då David jobbar 12h pass 7-19.. lagom kul, men vad ska man göra. :)
Hoppas ni har haft en bra dag! Det har jag :D
Kärlek till er <3


Kommentarer
kakan

Härligt att d går bra. Kommer gärna över på en tallrik soppa...Love U

2011-11-16 @ 00:34:27
Julia

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor... la la la la :)

2011-11-16 @ 01:09:41
Cecilia

Det låter härligt! Kan du inte fota lite i omgivningarna, jag är nyfiken!

2011-11-16 @ 06:54:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0