konsten att inte bli lost i Lost.

Behövde inte alls vänta länge igår på David, han kom nästan precis efter jag skrivit färdigt inlägget jag skrev. Väldans bra! Så vi for iväg och gjorde en mega handling av mat i och med att det är thanksgiving på torsdag och Davids föräldrar kommer på besök. Min första thanksgiving och jag ska fixa med mat, spännande när jag inte riktigt vet hur det ska smaka. Tur är väl det att jag är duktig på att läsa recept så jag har dragit ut recept som fått bra omdömmen online. Det ända som kan gå fel då är väl att jag bränner maten eller något, haha. vi får väl se hur det går!
Ja, serien som jag har "drunknat" i nu och tittar timtals per dag är Lost, sjukt vilken berondeframkallande serie! Men så bra! Men jag får som säga till mig lite då och då att nu är det dags att stänga av och göra något annat, ungefär som jag gjort nu. Med tanke på att David började 12.30 idag så tränade jag inte på morgonen som jag annars gör så nu ska jag tvinga mig iväg till gymmet, det är ju så skönt efter man har varit där :)
Idag blir det nog köttfärssås och spaggetti till middag, vad har du ätit?


Kommentarer
Kakan

Måndag blev det kålpudding hos mamma/mormor och idag tisdag blev det pyttipanna. Men nästan allt är ju gott när man är hungrig. Lycka till med kalkonen :). Love U

2011-11-22 @ 19:45:51
Pappsen

Det blev samma här, köttfärssås och spaggetti. Jag var så orolig eftersom jag hade tid för besiktning idag. Det gick bra. Vi har inte fått snö än. Allt väl här. Ha det gott.

Kram

2011-11-22 @ 21:09:08
Nadja

Du vet att lost är inspelat helt på Hawaii va? :)

2011-11-25 @ 02:11:34
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0