Jag är sämst..

.. På att uppdatera just nu. Men vi mår bra, jag söker jobb för fullt. Har en intervju på ett ställe som säljer gourmé smörgåsar imorn, kanske inte det ultimata men det är en bra början iallafall och det är väldigt nära hem. Om jag skulle få det så har jag iallafall något att göra och lite inkomst medan jag letat efter något annat. Så det är så det ligger till.

Hemlängtan deluxe håller i sig, antar att det lär göra det till efter jul.

Hoppas allt är bra med er! Massa kärlek <3



Kommentarer
Sis

Vad bra att du snart har fått in en fot på arbetsmarknaden. Sen kan du ju leta vidare och hitta något annat om du vill, men jag vet att du kommer att göra det bästa oavsett vad det är. Du är bäst. Tänker på dig mycket!

2011-11-30 @ 11:55:04
Nadja

Lycka till på intervjun i alla fall! Kan ju va skönt att ha ett jobb, vilket som helst nästan, för det betyder ju inte att du måste sluta leta nya andra jobb..

2011-11-30 @ 12:36:14
URL: http://www.alohanadi.com
kakan

Hoppas gick bra med intervjun. Tänker på dig ofta. Love U min lilla smula.

2011-11-30 @ 18:17:43
Johanna

Haller tummarna att intervjuvn gar bra! Lycka till!! :)

2011-11-30 @ 23:31:05
URL: http://loppansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0