Har inte mycket att säga.

Det går verkligen i vågor det här med hur intresserad jag är av bloggen, just nu så är jag inte värst motiverad så jag har bestämt att bara skriva när jag verkligen känner för det. Så man inte känner sig tvingad, då är ju inget roligt att göra.
Idag har jag inte gjort så mycket, varit med sista checken för hyran på den här lägenheten. Tänka sig att vi flyttar om lite mer än en vecka!! Sjukt härligt, äntligen! Vi går och håller tummarna för att veta något annat också som kanske gör en väldigt drastisk omställning, men mer om det en annan gång.
Jag har verkligen blivit besatt av Gossipgirl, hhaha. Sen jag kom hit har jag verkligen betat av en serie efter en annan, menmen what to do liksom när man inte har något bättre för sig.
Tänkte ge tillfälle för frågor om det är någon som undrar om något, eller vill att jag ska skriva om något speciellt. Feel free!
Hoppas eran tisdag varit/är fin <3


Kommentarer
Sis

Saknar dig!

2011-11-01 @ 21:41:57
kakan

För mej e allt roligt o läsa, du betyder så mycke´för mej. Love U.

2011-11-01 @ 22:56:42
Sarah

Åh, jag var helt inne i Gossip girl när jag flyttade hit men slutade av någon anledning när jag kom hit. Har bara sett 2½ säsong hittills så har en del kvar att beta av! Se, nu har du frestat mig när jag egentligen borde plugga! :P

2011-11-01 @ 23:41:26
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0