förberedelser inför thanksgiving.

Nu har jag gjort två tillbehörsrätter tills imorn, Sweet potatoe Souffle och Green bean casserole med tanke på att Kalkonen tar upp så mycket tid i ugnen imorn så tänkte jag att det känns bättre att ha några saker att bara värma upp. Hur det smakar återstår bara att se, Spännande!
Idag har jag även igång julmusiken för första gången iår nu tycker jag att det är okej att lyssna på det, åhh! Så mysigt! Och ikväll kommer svärföräldrarna, efter idag är David ledig i 4dagar i sträck.. MYSPYS! Nu ska jag snart gå till gymmet och bli av med lite överskottsenergi och döda lite tid, Jag hoppas ni alla har det fint, kärlek till er <3


Kommentarer
Trillingnöten

julskivorna kommer fram i helgen!! Äntligen :)

2011-11-24 @ 06:09:04
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Linnea i Colorado

oh vad du är duktig som gör egen kalkon!!

2011-11-24 @ 06:50:23
URL: http://linneaiusa.com
Sis

Visst är det mysig med julmusik! Älskar den här tiden, fixade advent igår och det är så mysigt. Saknar dig. Hoppas du får härliga dagar med gubben och svärföräldrarna. Många kramar/Sarah

2011-11-24 @ 09:14:22
kakan

Det blir säkert gott, spara lite till mej :). Hälsa svärföräldrarna från mej o David me´förståss. Kramar i massor. Love U.

2011-11-24 @ 17:49:02
Nadja

Förhoppningsvis kan din svärmor hjälpa till med hur man gör en turkey, vår står i ugnen och luktar gott.. Som tur är lagar Curtis turkey i vårt hus :) Happy thanksgiving förresten!

2011-11-25 @ 02:27:08
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0