Time to say Goodbye.

aja, jag har inte mycket tid att skriva här i bloggen. busybusybusy! Helgen var helt underbar, massa tid med pappa, kidnappning av underbara vänner, mys med syster och familj och kramar med mormor. Sedan igår tog jag bilen till Bräcke och träffade fina Ida. Dagarna är fyllda med packning och mys med mami.

Far söderut imorn och på fredag bär det av! Helt Galet! Soon my love <3

Aja, jag tror det här är det sista jag skriver från Sverige på ett tag. Nästa inlägg publiceras från andra sidan Atlanten. Spännande va? :)

Hoppas allt är bra med er!
massa kärlek <3


Kommentarer
sis

Det är så spännande och jag sitter här och längtar efter att få höra om allt. Kommer att sakna dig helt otroligt. Sköt om dig.

2011-05-04 @ 15:53:45
Eleonor

Tack så mycket!!! =) hur går allt för dig?

2011-05-05 @ 16:15:40
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Johanna

Valkommen till Amerikanland!:) Hoppas resan gick bra!

2011-05-07 @ 21:31:47
URL: http://loppansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0