nu är jag här :)

Här kommer en hälsning från Amerikat, resan hit gick bra. Den var lite lång dock, så min rumpa blev lagomt mör. Självklart blev jag lite förvirrad av tidsskillnaden i Chicago där jag skulle byta flyg och trodde att jag hade jätte lite tid. Men efter att gått igenom Customs (som för övrigt gick jättebra en jätte trevlig polis som kollade igenom mina papper), bytt terminal och gått igenom säkerhetskontrollen insåg jag att jag trodde klockan var en timme mer än den var. vilket gav mig tid att försöka komma på något sätt att ringa till David eftersom min telefon inte ville funka, men men hittade en dator till slut som jag använde. Flyget mellan Chicago och Omaha kändes längre än de nio timmar jag suttit innan, det kan nog vara för att jag bara ville vara framme :)
Helt underbart att träffa David igen, nu är jag hel igen och WOW vad han är underbar!!
Idag är jag lite jet-laggad, men vi har varit och köpt lite köksgrejor och jag har även köpt springskor och shorts. Det är 26 grader här idag och sommaren har inte satt igång på riktigt än, men jag klagar inte.
Jag kan bara säga efter ett dygn så här att jag stormtrivs ;)
massa kärlek till er alla <3


Kommentarer
ZarahLinnea

Bra att du trivs! :)

2011-05-08 @ 00:05:41
kakan

Skönt att allt känns bra:). Här är väldigt tomt, "att ha varit me barn i 4 månader" o sen inte, det känns konstigt... Kyligt har vi, frost i natt som var, så vi tycker det är orättvist att du har så varmt, men sommaren kommer väl hit också så småningom :). Ta hand om varann. Love U.

2011-05-08 @ 00:50:47
Sis

Vad härligt att du trivs så bra bara efter en dag, men det är självklart när man får vara med sin kärlek. Saknar dig!



2011-05-08 @ 11:01:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0